İnsan aslında kendini bilir. İçten içe kim olduğunu bilir. Hatırlamaz bazen, unutur. Ama bilir neyi neden yaptığını, aslında neye ihtiyacı olduğunu.
Bilmediğini düşünenler varsa, ipuçları şöyle olabilir:
O ummadığın an gelen soruya -bazen sesli söyleyemesen de- verdiğin cevap şaşırtıyorsa seni, tut o cevabı.
Sırf eğlenmek için izlediğin filmdeki bir an gülümsetiyorsa seni, tut o anı.
Çok satanlar rafından öylesine aldığın o romandaki cümle dolduruyorsa gözlerini, tut o yaşı.
Çocuğunun komiklik olsun diye yaptığı saçma bir hareket birden öfkelendiriyorsa seni, tut o öfkeyi.
Eşinle tatlı tatlı atışırken senin için ölüm kalım meselesine döndüyse o anlamsız konu, tut o inadı.
Ya da, herhangi bir şehrin herhangi bir sokağında birden içini bir keyif kaplıyorsa, tut o keyfi.
Dön bak sonra o elinde tuttuklarına. Hepsi sensin işte🤍
#kendiiçinedüşenler